Guardians of Abbadon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Misdrom the Wise

Ga naar beneden

Misdrom the Wise Empty Misdrom the Wise

Bericht  Misdrom ma maa 31, 2008 4:04 pm

HET IS MIJ,

iedereen kent mij uiteraard al. maar toch ff een kleine voorstelling van mezelf.
ik ben in augustus 2005 gw beginnen spelen, en ben daar eigenlijk nooit egt mee gestopt.
mn eerste jaar ben ik zo'n beetje van guild naar guild gegaan, beginnende bij FoF, en te eindigen bij de pas opgestarte guild genaamd Legion of Sacred Light [LSL]. die was een kleine week oud toen ik de leader Sang en eerste officer Winter (beide persoonlijke vrienden) ging helpen em die guild uit de grond te stampen. een maandje later werd ik er leader. anderhalf jaar later had een van de grootste en gekendste nedtalige guilds onder mijn hoede. en uit de LSL alliance heb ik dan ook GoA leren kennen.
in november 2007 had ik alles in GW zo'n beetje gezien, dus wou ik mij meer op de PvP kant gaan richten en ben ik uit LSL gestapt. om een tijdje van guild naar guild te gaan, was ik uiteindelijk bij Lords of Sacred Light terug gekomen, samen met een hoop andere ex-LSLers, oa Sang en Winter. in die guild werd eigenlijk weinig in guildverband gedaan, gwn de goeie ouwe oldschool LSL. in die periode vroeg GoA mij af en toe om mee te spelen met hun GvG battles. en na een tijdje werd ik er ongeveer als vaste guest om er Mesmer te spelen.
en omdat deze guild me tog wel beviel, ben ik dan ook maar gejoind:p om er meer PvP te doen, samen met andere guildies => altijd leuk.
omdat GoA niet van de domste zijn, hebben ze mij ook meteen officer gemaakt :p:p

mijn chars:
- Misdrom the Wise, Mesmer, Main char.
- Barbarian Axe, Warrior
- Paus Filip, Monk
- Azerty Keyboard, Ranger
- Josy the Quite, Assa
- Iris of Anargith, Ele
- Saldrin Ionir, Necro

PvP slot met meestal volgende namen:
- monk: Kentucy Fried
- ele: Codename PvP
- ranger: Winterborn Cheetah
- ...

Misdrom
newb
newb

Aantal berichten : 1
Registration date : 27-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum